< Till bloggens startsida

Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta



1. På mer än ett år har jag bott i 7 olika hem, nu ska jag snart flytta till mitt åttånde, fast två av dom ställena jag bott på är hemma hos kompisar, resten är jour och familjehem.
2. Jag har en fläck på mitt golvet i mitt rum som är SKIT hal som jag alltid halkar och gör illa mig på.
3. Jag är sjukt dålig på Svenska, speciellt på stavning, man kan inte tro att jag alltid bott i Svergie.
4. Jag älskar Hannah Montana, både serien/filmen och låtarna. Haha!
5. Jag står fortfarande framför spegeln och dansar, hos kompisar också haha. 
6. Jag kan inte gå ut med mjukisbyxor, kanske om jag slänger sopor osv men inte liksom gå runt i centrum med det. Mår typ dåligt då. Inte många av mina vänner har ens sett mig i mjukisbyxor, Erika vart chockad häromdagen när jag skulle möta henne vid bussen och hade det på mig.
7. Jag blir sällan sjuk så när jag väl blir det så överdriver jag så mycket för att jag är så ovan så folk tror att jag döende typ.
8. Jag är pratglad och blir sur när jag inte får prata.
9. Jag har/är påväg att hoppa av skolan, det är liksom på gång.
10. Jag gör alltid videoinlägg till bloggen på fyllan, antingen själv eller med en vän, vet inte riktigt varför det blir bara så, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0