< Till bloggens startsida

Idiotdator

Tja igen, min dator har flippat helt ingenting funkar typ, så jag får låna dans nu ett tag, schyyst av han! Men hade möte idag iallafall, det gick bra! Efter det drog jag till Tyresö och hämtade min post pratade lite med Ewa och Julia, saknat Julia i mängder så det var skönt att prata och skratta med henne! Sen fick jag skjuts till Älvsjö av Ewa sen hämtade Dan och Ingrid upp mig i Huddinge så drog vi till Haninge och handlade lite, kom hem runt åtta. Sen har jag packat och käkat lite. Vi drar ju till Dalarna imorgon tills på söndag. Åh ja kul att spendera hela helgen i Dalarna med massa snö och björnar typ? Jaja. Har inte heller några vantar eller vinterskor har bara conversen dom andra står hos Becka och Erika och har inte haft tid att hämta dom, åååååh varmt och skönt det kommer vara. Alltså åh jag är lite tpl just nu haha, men jaaaa, har haft en as bra dag så nu ska jag göra den ännu bättre genom att gå kolla på några avsnitt av true blood, fast william ligger och sover där inne men jag ska väcka han, hehehe den lilla skitungen. Aja om inte internet börjar funka vilket jag hoppas så jag kan ladda ner lite ny musik till mobilen till den 7 (trodde det tog 3 timmar men nej 7 sa Dan idag) timmars långa bilturen, annars hörs vi på söndag/måndag. Wooopwooop. Om jag inte tar livet av mig, kommer typ dränka mig i en snöhög.

puss

ni får ingen bild eftersom det inte är min dator

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0