< Till bloggens startsida

Sanningar om mig

Jag kan inte börja spela spel på fb som Castleville osv där man tar hand om djur, då kan jag aldrig sluta för jag känner mig taskig om jag slutar mata djuren.
Jag tycker inte om barn. 
Ibland händer det faktiskt att jag är tyst.
Jag har svårt att prata om jobbiga saker med folk jag inte känner. Vilket alltid blir problem på socmöten då allt jag säger aa, mm, kanske, vet inte. Och låter dom gissa sig fram vad jag tycker osv.
Jag hatar att ta i stolpar osv på tåg och bussar, förstå alla bakterier och äckligt som finns på dom. Blä.
Jag ser inte fram emot julafton.
Jag vill verkligen åka ner i sån där ubåtgrej och kolla på Titanic.
Jag jämför alltid 3 timmar med Titanic, om någon säger typ "aa vi väntade i 3 timmar" då blir jag helt till mig och ba waaow det är hela titanic filmen!"
Jag har tagit sönder min riktiga datorladdare, nu håller min nya på att gå sönder, jag har tagit sönder laddaren till mobilen - förstår inte vad jag gör med sakerna. Plus att jag har tappat 5 knappar på datorn. Haha wtf.
Jag vill bara ha en iPhone för det är lättare att fota sig själv.
Folk som inte känner mig tycker tydligen att jag är bitchig av mig. Tycker jag är konstigt.
Jag tänker verkligen inte innan jag pratar.


Och ni ba "care eye"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0