< Till bloggens startsida

rofl

VEM

vem är i rummet med dej ? - erkan, eller hon gick nyss
vem fick du senast sms av ? - Min chef hehe
vem tänker du på nu ? - min chef haha
pratade du senast i telefon med ? - Richard, min lilla bästa kontaktperson
vems hus var du senast i ? - errans mamma
sa du senast "jag älskar dej" till ? - jag vet inte haha
vem önskar du var med dej nu ? - typ ingen
vem är din favoritsläkting ? - hehe lol
vem i din skola går dej mest på nerverna? - ingen

VAR
var går du i skolan ? - ingenstans
var är din telefon ? - på mitt ben
var är din mamma ? - inte den blekaste
var sover du ? - i en säng
var handlar du mest ? ica
var fick du tag i tröjan du har på dej ? - cubus
vart åkte du senast bil ? - från ica till erran
var i ditt rum är du ? - i sängen, dock är det ju errans säng men ändå

VAD
vad åt du senast ? - chirre
vad drack du senast ? - c0la
vad är det för färg på dina byxor ? - blå
var är den närmaste saken som är blå ? - jeansen
vad gillar du mest med skolan ? - i dont go to schoooooooool
vad har du på fötterna ? - strumpor
favorit färg ? - svart eller vit typ
vad hör du just nu ? - one direction

HAR DU NÅGONSIN
1.hånglat i mer än 3 minuter? - ja
2.sovit i en annan säng? - jo
3.hånglat på en bio? nää
4.hånglat i skogen? ja
5 tyckt att din kusin är het? hahah neeeeej
6 sovit naken? ja
7.kört över hastighetsgränsen? asså nej trorinte det hehe eller jo förrästän
8. målat om ditt rum? nej hehe
9.dansat framför en spegel? - standard varje kväll
10.fått hicka? - äääh nej aldrig
11.dumpat någon? - ja
12.stulit pengar från en kompis? - jojo hela tin
13.hoppat i en bil med folk du just träffat? jaaaa
14.varit i slagsmål? - hehe klart backar upp grabbarna, fast jag sög men ändå, tanken som räknas
15.smugit ur ditt hus? - behöver inte smyga längre hihihihihihihihihi
16.haft känslor för någon som inte känt detsamma? - asså aaaa fast bara fjuttiga känslor typ
17.hånglat med en främling? - jaa det har man väl hehe
18.älskar eller saknar någon nu?- nääääääääää hatar alla


hej duckiiiface hihih (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0