< Till bloggens startsida

Hej alla mina fans och haters

Pratade nyss med min gamla mentor, nu är jag officielt utskriven från JENSEN västra, han skulle skicka mina betyg som jag lyckats få i posten, så får jag behålla mitt busskort så det var ju skönt iallafall. Ska ställa mig och laga lite makaroner och köttbullar tänkte jag, ska göra extra mycket så jag kan käka ikväll också, hehe. NEj men så det är ju faktiskt kul. Sen ska jag städa som vanligt, ärligt jennie var här och städade för TVÅ dagar sen och det är redan kaos typ. Man ba oj, vad gör jag egentligen? Så det är ju verkligen stört. NU ÄR JAG HUNGRIG, haha oj caps, heido.


Bild från i somras, hahaha wtf vad hände man ba bitch pleaaase

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0