< Till bloggens startsida

"helt primärt"

Tjalala. Sitter och dricker lite saft ur ett av mina glas, eeeyyyoooh. Har även fått fotöljen ut garderoben, det var inte lätt alls ska jag berätta! Sen har jag bytt garderob hade en stor som jag hade fotöljen och så i men där stoppade jag in mina kläder så nu är det som en liten walk in closet liksom, eller den är inte jätte stor men stor nog så man kan gå in, dansa och nu vad man vill göra. Nu ska jag nog börja städa. Hehe.


FINT GLAS, kom nyss på att jag vet inte vart jag ställa fotöljen sen när jag inte ska ha den. Haha faaan. Fast om jag får måla om den till vit så vore det okej att ha den framme!! inte när den är ful furu färgad. Blä.

Ska platta håret och sminka mig nu också tänkte jag, kan städa lite senare. Måste kolla på ett avsnitt av the hills också, oooomg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0