< Till bloggens startsida

SNygg JoEL

Okej jag är verkligen trött, ändå var jag bara i skolan i typ två timmar, inte ens det fick sluta lite tidigare för jag var så rastlös och jag fattade ingenting av det jag höll med på med haha, men ja. Är ledig imorgon, går bara måndag onsdagar och torsdagar, så det är verkligen skönt. Ska typ lägga mig i sängen och läsa boken, har typ två veckor på mig, kkkkul. Tur att jag iallafall valde en av Gossip Girl böckerna. Men ändå man ba döö. Aja är verkligen trött nu. Puuuss


Hittade en gammal bild på Joel på datorn, från säkert 8an eller något. Fan vad snygg, alla kan ju lägga till Joel Sjögren på fb. Ba att haffa tjejer!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0