< Till bloggens startsida

Var det fest eller

Klockan är nu tjugo i elva och jag ska gå borsta tänderna osv och lägga mig i sängen. Åh kul lördag! Har redan smsat jouren och sagt att dom inte behöver komma förbi för jag ska lägga mig tidigt. Känns som att livet leker.

Slänger in lite party bilder, så att ni har lite glatt att kolla på.





Fick bli en liten bild på erika där från nyår, tänkte på det när jag kollade i mappen för party bilder (hehe ja jag har en sån mapp man måste ju sortera alla bilder) att jag är med på väldigt få bilder, jag är alltid med i bakgrunden man ser typ håret lite, som på bilden på erika,  där står jag och snackar med hampsus eller rasmus, nu vad han hette som troget var min kompis på nyår fick tillochmed rida på hans rygg när jag inte orkade gå. Han var snäll! Nu vet jag inte ens vad jag pratar om så ciao.

Kommentarer
Becka

Tack att jag fick va me på nån................. Beaaaaaaach!

2012-02-26 @ 00:38:58

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0