< Till bloggens startsida

Dag 1: Åtta bekännelser.

1. Jag har verkligen ett hel konstigt humör och jag blir irriterad på folk väldigt ofta
2. Jag kan verkligen inte gå ut i mjukisbyxor.
3. Jag HATAR snö och klagar hela tiden när det är vinter, samma på sommaren, gillar inte solen, men gillar när det är varmt.
4. Jag tycker det är gott att ha grädde på rostade mackor hehe.
5. Får höra rätt ofta att jag spelar dum och är en liten bitch. Haha.
6. Jag har verkligen VÄRLDENS sämsta morgon humör och det tar oftast timmar att få upp mig på morgonen.
7. Jag hoppade av skolan ett tag, men har precis börjat igen!
8. Jag spottar alltid ut mat när det är för varmt haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0