< Till bloggens startsida

I dont want you back

Den här morgonen har bara börjat så jävla uselt. Är på skit pissigt humör, verkligen skit pissigt. Förstår inte vad grejen är med mitt humör det ändras verkligen HELA tiden plus att jag gråter åt minsta lilla. Igår grät jag för jag skulle sätta på det absolut sista avsnittet av o.c, och det var ju inte lite jag grät. Hehe. Har möte idag men jag är inte alls taggad, vaknade nu imorse och typ kände obehag över hela situationen. Så baaaajs. Precis som när jag gick i skolan och vaknade på morgonen och beslutade mig för att ligga kvar, eller som när jag faktiskt väl hade gått upp, ätit frukost, fixat mig ska gå till bussen och den där jävla paniken/ångesten kommer, och det slutar med att jag går och lägger mig igen. Woooh, älskar den känslan, verkligen. HUFAF(EFHUAFaL("W(¤/W
Får se om jag kommer iväg till mötet eller om jag ska säga att jag är sjuk. Kanske hinner ändras ska ändå åka härifrån halv fyra så det är ju ett tag. Vilken jävla piss dag.


Så fuuul bild från i sommras, men där var jag iallafall glaaaaaad, var med erika, skulle festa på kvällen livet ba gleeeed. Tänk om det var så bra nu, NEJ MEN NU HAR JAG INTE ENS ETT JÄVLA BUSSKORT. FAN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0