< Till bloggens startsida

ICA's egna varor

Hejsan hejsan kom nyss hem igen från Bryggan, så king som jag är så hittade jag rätt på första försöket, gick emellan alla hus och grejer, kom tillochmed i tid. Woooaaah. Hatar dock såna där psykolog samtal, man blir typ så himla blottad och så ska man sitta och prata om ens känslor, jag som inte gillar när folk kommer innanför mitt lilla skal jag byggt upp. Fast han är rätt skön psykologen där, gammal hippie, haha. Han sa även att jag såg så fräsh för att må så dåligt, hehe skönt att höra, stannade på ICA på vägen hem, köpte lite lila diskmedel, sköljmedel och mackooooooor. Nu ska jag städa hejdå


Okej min webb är lite konstig så ibland när det är gult på bilden blir allt helt gult haha, insåg nu att diskmedlet luktade skit, fast det är lila så det får duga. WOheee och om någon undrar så luktar sköljmedlet "sommarfriskt" hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0