< Till bloggens startsida

asså abo

hade sjukaste drömmarna inatt haha vaknade vid fyra och kunde inte somna om förrän vid halv sex för jag inte fattade om det hade hänt eller inte. Drömde iallafall att olivia var värsta kannibalen och åt alla jag tyckte om, så låg jag och kalle i sängen så kommer hon och tar hans öra och då typ flippade jag så då går jag hem till Robin så då kommer olivia dit och tar hans öra med, och jag hoppade typ från balkonger och skit haha asså helt sick. Skjukaste var när Benny kom och skulle rädda mig men jag hittar honom aldrig så hittar jag hans nycklar hemma hos min farmor och då ligger han där helt uppäten bakom en rullgardin, men sen när jag bröt ihop för han var död så sa han att han bara försökte lura olivia att han var död så han åt upp sig själv, sen vart han också kannibal och jag dog. 

Jaaaa frisk brud. Nu ska jag käka lite frulle sen duscha och sådär. Puss.



Oj, stor brud haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0