< Till bloggens startsida

bara så att ni har koll på mig lite maah readerrrs

Hänger i sängen, flyttade mig nyss från soffan hit, och i soffan satt jag och läste två tidningar jag köpte med mig hem från mötet. Köpte även massa drickyoughurtar hehe. Mötet gick iallafall braaaaa, var inte så mycket att prata om jag är en sån dutti tjäj. Det var väl lite om skolan där, att jag är där så sällan meeeen att när jag väl är där så är min lärare Anki så nöjd med mig så!! Shysst av henne, även om hon inte gillar Ulrik, will never forget. Så jaaa, sen ska riche (hehe smeknamn åt richard) (som jag kom på nyss) (hehe) kolla upp lite olika grejer som handlar om att skriva och sånt där eftersom att skriva är min passion. HEHE SKOOOJA. men jag gillar det faktiskt, hehe vi pratade lite om bloggen vettni. Om mina framgångar och min lön jag får från den osv. haha neej men aaa. Nu ska jag städa, som vanligt haha men orkar ALDRIG städa klart. HELT SIIICKK ASSÅ HELT AMAZIIIING. 
funderade lite när vi snackade om min lilla blogg om jag kanske skulle börja skriva seriöst, men hehe lär ju


en påse med alla mina drickyourgutisar



och här är mina solbrillor än så länge för den här sommaren, har ett till par hemma hos becka någonstans och pilotbrillzzz fasst såna där vanliga från h&m dom vita är nya hehe dom var praktiskt taget gratis nästan!!
med lite guldiga detaljer såååådär
haha märks det att jag har kuuul elleeeeer

och jävla skit nu skrev emmelie att hon behövde tillbaka sin laddare, jävla FAN nu kommer jag få använda den fula äckliga telefonen jag fick av richard igen. Om jag inte köper en ny på torsdaaaag. jävla skit men gonzza kanske hade en sladd som kanske funkar, ANNARS DÖR JAG. ska gå över och se nuuu så hejdååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0