< Till bloggens startsida

Fett ensam

Kom nyss hem, har missat en halvtimme av bb, hehe nooooo. Ska typ ringa Becka för hon ringde förut sen ska jag käka något, duscha, ta en cigg och sova. Det är fett ensamt att vara hemma nu, från att ha erika och kalle plus en liten hund här tills att vara själv haha inte kul. 

Idag hängde vi bara hos mig, erika kom över när hon vaknade och sådär, så gjorde kalle lite mat, hehe han  vet sin plats. Nejmen aa sen gick jag och erika till okq8 och köpte kaffe och cigg sen så fortsatte vi att bara hänga. FETT KUUL. Nejmen det var mysigt. Skönt att ha umgåtts en del med Erika i helgen iallafall, vi hade ju en liten period där vi inte umgicks så mkt liksom. Men asså nu ska jag sätta igång tjolahej.


haha asså vi fick verkligen till det på den här bilden, vette fan vad jag gör men hehe

Kommentarer
Anonym

varför har du börjat röka igen? :(

2012-03-26 @ 14:52:53

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0