< Till bloggens startsida

kontaktannons


Här är Erika, och hennes kåta ansikte. Hon är hela 18 vårar och älskar långa killar. Hon kände sig lite avensjuk på mig idag så jag tänkte att vi kör en liten sån här. Erika är kort och rödhårig. Men hon är ju 18 så hon kan ju köpa cigg om ni skulle vara under 18. Så det är ju ett plus. Ett annat plus är ju om ni haffar henne så får ni umgås mkt med mig. Hehe det är ett rätt stort plus. Erika bor i Nynäshamn förrästän, men hon hänger ju lite med mig här i blåsut. På hennes fritid så är hon med mig eller så sover hon. (Kul brud) Jag är hennes liv, hennes bästa ägodel. Hehe. Annars så gillar hon Twilight, nästan lite för mycket. Och hon är rätt konstig. Ba så ni vet! Hon har ett rätt konstigt skratt då hon knorrar som en gris ibland haha skit mobbad. Men vissa kanske tycker att det är gulligt, vad vet jag. Känn er inte ledsna om ni är korta, ibland kan hon faktiskt träffa korta killar också!! Så tare lugnt. Take it chill broe. Hon kan vara rätt mogen av sig ibland, när vi umgås hon jag och becka så blir hon som en slags mamma åt mig och becka haha vi är så töntiga och barnsliga så hon känner lite att hon ska ta den rollen, och hon framstår som rätt smart med oss också. Men låt er inte luras hon är inte den vassaste skeden i lådan! Eller hon kanske är rätt okej smart. Hon gillar kyckligkebab. Så vad väntar ni på??? Och Erika hehe ta det lugnt nu när du ser det här. Love u hehe.... 



där har ni en till bild på min vän. och en bild på båda oss hehe



Sen ville kalle var med lite på ett hörn! Kalle är snäll han hehe söt för den delen med så det är ju bra! Haha det här var ju lite svårt eftersom jag inte känner han så bra men, aa kalle är ju söt och snäll! På fyllan gillar han att kramas med hundar också hehe, och han driver faktiskt en blogg haha, nästa storbloggarN. Aa men hejhej kalle! :))) Du kan ju smsa mig när du läst det här iallafall haha


Aa nu ska jag äta mackor iallafall sen sova. Så heeej.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0