< Till bloggens startsida

thug life

Hehe vilken kväll jag och rebbe fick, drog iväg till bagarmossen kirrade lite dricka, drog till skarpnäck skulle ta natt bussen hem som gick typ vid ett, någon visade fel så ingen tunnelbana eller annan buss gick så vi satt fast i skarpnäck till min granne erbjöd sig att betala taxi hem för oss, var väl hemma typ kvart i två så hehe då var det ba att köra!! Hehe helt okeeej kväll var jag becka och två killar iallafall. Lagom pigg man var imorse när vi gick och la oss halv sex och richard skulle hämta oss halv nio imorse, hehe gick upp typ kvart över 8. Hahahaaa, pigg. Somnade medans jag väntade på att becka förhördes, vaknade så satt det tre kineser bredvid mig hehe, tja på er. Men nu är jag med erika vi ska ba hänga nu så heeeejdå.


Kommentarer
Anonym

varför är ni hos polisen hela tiden ? fan va ni tror ni är gangsterz

2012-03-30 @ 12:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0